• Belangrijke winst voor KV Elburg

22 jan 2023
  • Elburg 1 heeft de wedstijd tegen koploper Emmeloord weten te winnen met 29-16. In een bomvolle sporthal 't Huiken wist Elburg na een stroeve eerste helft na rust in haar eigen spel te komen en zo snel een gat te slaan. Emmeloord had hier geen antwoord op en Elburg kon zo vrij makkelijk uitlopen naar een ruime overwinning. Elburg staat nu 3e op de ranglijst. Volgende week staat een uitwedstrijd op het programma in en tegen Joure, aanvang 19:00u.

Elburg 2 won van Emmeloord 2 met 17-11 en blijft koploper. Ook zij spelen volgende week in en tegen Joure, aanvang 17:45u

Elburg A1 won eerder op de dag van OKO/BIES A1 met 20-16. Een hele belangrijke overwinning in een poule waar bijna alle ploegen aan elkaar gewaagd zijn. Elburg A1 speelt zaterdag 28 januari een uitwedstrijd tegen NKC '51 A1 in Nijverdal. Aanvang wedstrijd 15:00u