• Het kan verkeren. Zo speel je een topwedstrijd tegen (bijna) koploper Woudenberg en de week daarna verlies je van de rode lantaarndrager. Dat overkwam Elburg 1
    zaterdag in de wedstrijd tegen Zwart Wit 1 uit Delden. Na een spannende slotfase werd het 13-14 en dus geen punten voor Elburg.
    Of het verlies nu terecht was of niet, daar verschilden de meningen na de wedstrijd over. In ieder geval was Zwart Wit niet de mindere van Elburg en zou een puntendeling beter bij deze wedstrijd hebben gepast.
    Elburg stond halverwege de tweede helft achter met een verschil van drie doelpunten (9-12) maar kwam enkele minuten voor tijd naast Zwart Wit (13-13).
    Zwart Wit was de gelukkige winnaar met een doelpunt in de laatste minuut en nam zo de twee punten mee naar huis.

De doelpunten kwamen van:
    Rik Westland 5; Etienne uit de Fles 3; Danique uit de Fles 1; Twan Westland 1;
    Stan Smit 1; Emma Veldkamp 1; Emily van der Linde 1.

Volgende week zaterdag 22 oktober staan er uitwedstrijden op het programma.
    Elburg 2 speelt om 14.00 uur in tegen HHV 2 uit Hollandscheveld. Om 15.30 uur speelt Elburg 1 tegen HHV 1.